Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Sytuacja dawnych przedmiotów nauczania po wprowadzeniu reformy w klasach I-III



LDR 00976caa#a2200253#i#4500
001 1292800562129
003 CEN
005 20210303152828.2
008 030718s2002####pl###########|000#0#pol##
015 %a BZCz 2003/24438
035 %a b3641301x
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d CEN
084 %a 18.5.1
100 1 %a Szafrańska-Gajdzica, Anna
245 1 0 %a Sytuacja dawnych przedmiotów nauczania po wprowadzeniu reformy w klasach I-III / %c Anna Gajdzica.
260 %c 2002.
650 9 %a Nauczanie początkowe %x metody.
650 9 %a Nauczanie zintegrowane
650 9 %a Reforma oświaty %z Polska %y od 1989 r.
773 0 %i // %t Rocznik Pedagogiczny. %x 0137-9585. %g T. 25 (2002), s. 115-125. %w (CEN)1292000419686
856 4 1 %u http://polona.pl/item/39598195 %z Zobacz w Polonie
856 4 # %u https://integro.cen.info.pl/site/recorddetail/1292800562129 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a #A
999 %b adm (10/04/2017) %c adm (10/04/2017 ; 000, 040, 773, 990+) %r 2002

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies