Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Improwizacja muzyczna w szkole według teorii uczenia się muzyki E. E. Gordona



LDR 01208caa#a2200277#i#4500
001 1292700532581
003 CEN
005 20230916115926.2
008 160420s2014####pl#||||g#####|00###|pol#d
040 %a CEN %c CEN %e PNN %d CEN
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Pazur, Barbara. %e Autor
245 1 0 %a Improwizacja muzyczna w szkole według teorii uczenia się muzyki E. E. Gordona / %c Barbara Pazur.
260 %c 2014.
504 %a Bibliogr.
546 %a Streszcz. pol., ang.
600 1 9 %a Gordon, Edwin %d (1927-2015)
650 9 %a Improwizacja muzyczna
650 9 %a Metoda Gordona (muzyka)
650 9 %a Muzyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
773 0 %i // %t Dźwięk w pedagogice i terapii %w (CEN)1292600511852 %g S. 11-22.
856 4 # %u https://integro.cen.info.pl/site/recorddetail/1292700532581 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a #A
999 %b adm (26/04/2016) %d MaSu (16/09/2023) %c adm (26/04/2016 ; 008, 040, 041+, 100-, 100+, 245, 546+, 600+, 650-, 650+, 773-, 773+) %c adm (27/10/2016 ; 260+) %c MaSu (22/03/2021 ; 650) %c MaSu (22/03/2021 ; 040, 100, 650-, 650+, 655+) %c MaSu (22/03/2021 ; 008) %c MaSu (16/09/2023 ; 650, 650+) %r 2014

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies