Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

E-learning jako metoda działań w procesie podwyższania jakości usług bibliotecznych [Dokument elektroniczny on-line]



LDR 01490cmm#a2200265#i#4500
001 1292600520234
003 CEN
005 20240104200357.8
008 150120s2012####pl#||||gqqq|#|||||||pol#d
040 %a CEN %c CEN %e PNN %d CEN
100 1 %a Brewczyńska, Magdalena. %e Autor
245 1 0 %a E-learning jako metoda działań w procesie podwyższania jakości usług bibliotecznych %h [Dokument elektroniczny on-line] / %c Magdalena Brewczyńska, Agata Safian.
256 %a Dane tekstowe.
580 %a W: Biuletyn Nauczycieli Bibliotekarzy. - Nr 1 (2012) [online], s. 20-26
610 2 9 %a Biblioteka Pedagogiczna (Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli ; Włocławek)
650 9 %a Nauczanie on-line
650 9 %a Moodle
651 9 %a Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie) %x bibliotekarstwo.
651 9 %a Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie) %x szkolnictwo i oświata.
655 9 %a Dokumenty elektroniczne
700 1 # %a Safian, Agata. %e Autor
856 4 # %u https://integro.cen.info.pl/site/recorddetail/1292600520234 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://e-pedagogiczna.edu.pl/upload/file/bibliotekiped/BNB1_2012.pdf %y Biuletyn Nauczycieli Bibliotekarzy, Nr 1(2012)
990 %a #F
999 %b adm (29/10/2015) %d adm (09/03/2018) %c adm (29/10/2015 ; 040, 580, 856) %c adm (29/10/2015 ; 040, 245, 610-, 610+, 650-, 650+, 651-, 651+, 990) %c adm (10/01/2017 ; 040) %c adm (09/03/2018 ; 040, 100, 580, 650, 650-, 650+, 700) %r 2012 %c MaSu (26/09/2023 ; 610) %c MaSu (04/01/2024 ; 650)


Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies