Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Jak rozumieć książkę, z której się uczymy? : wskazania logiki



Tytuł pełny :
Jak rozumieć książkę, z której się uczymy? : wskazania logiki / Witold Ptaszyński
Autorzy :
Ptaszyński, Witold
Temat :
Logika
Samokształcenie
Wydawca :
Warszawa : Ludowa Spółdzielnia Wydawnicza
Seria :
Biblioteka Uniwersytetów Ludowych i Powszechnych
Opis fizyczny :
286, [2] s. ; 21 cm
Rok wydania :
1962
Książka

LDR 00956nam#a2200265#i#4500
001 1292300479251
003 CEN
005 20210303150303.7
008 080617s1962####pl###########|000#0#pol##
015 %a PB 7590/62
040 %a WA N %c WA N
100 1 %a Ptaszyński, Witold.
245 1 0 %a Jak rozumieć książkę, z której się uczymy? : %b wskazania logiki / %c Witold Ptaszyński.
260 %a Warszawa : %b Ludowa Spółdzielnia Wydawnicza, %c 1962.
300 %a 286, [2] s. ; %c 21 cm.
490 1 %a Biblioteka Uniwersytetów Ludowych i Powszechnych
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Logika
650 9 %a Samokształcenie
710 2 # %a Ludowa Spółdzielnia Wydawnicza %e Wyd.
830 0 %a Biblioteka Uniwersytetów Ludowych i Powszechnych
856 4 # %u https://integro.cen.info.pl/site/recorddetail/1292300479251 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %c Zł 27
990 %a #A
999 %b adm (27/12/2012) %c adm (27/12/2012 ; 990+) %r 1962


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka :
Katalog Biblioteki Pedagogicznej KPCEN we Włocławku
Nr inwentarza :
ks 5789
Sygnatura :
Wyp
Stan fizyczny :
retro
Biblioteka :
Katalog Biblioteki Pedagogicznej KPCEN we Włocławku
Nr inwentarza :
ks 5790
Sygnatura :
Wyp
Stan fizyczny :
retro

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies