Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Możliwości i strategie zwiększania szans edukacyjnych dzieci i młodzieży : konteksty edukacyjne i społeczne



LDR 01381cam#a2200325#i#4500
001 1292300464224
003 CEN
005 20210303145748.3
008 120305s2012####pl#a###f#####|000#0#pol##
015 %a PB 11867/2012
020 %a 9788373387102
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d CEN
041 0 # %a pol %b eng
245 0 0 %a Możliwości i strategie zwiększania szans edukacyjnych dzieci i młodzieży : %b konteksty edukacyjne i społeczne / %c pod red. Krystyny Barłóg, Elżbiety Kensy, Marzeny Rorat.
260 %a Rzeszów : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, %c 2012.
300 %a 242 s. : %b il. ; %c 23 cm.
504 %a Bibliogr. przy pracach.
546 %a Streszcz. ang. przy pracach.
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Rozwój psychofizyczny młodzieży
650 9 %a Niepowodzenia szkolne %x zapobieganie.
650 9 %a Niepowodzenia szkolne %x zwalczanie
700 1 # %a Barłóg, Krystyna. %e Redakcja.
700 1 # %a Kensy, Elżbieta. %e Redakcja.
700 1 # %a Rorat, Marzena. %e Redakcja.
710 2 # %a Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego %4 pbl
856 4 # %u https://integro.cen.info.pl/site/recorddetail/1292300464224 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7338-710-2
990 %a #A
999 %b Krgo (10/05/2012) %c KrGo (10/05/2012 ; 990+) %c adm (29/09/2016 ; 000, 008, 040, 650-, 650+, 710+) %d adm (29/09/2016) %r 2012


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka :
Katalog Biblioteki Pedagogicznej KPCEN we Włocławku
Nr inwentarza :
ks 94589
Sygnatura :
Wyp
Stan fizyczny :
nowa

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies