Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Teoretyczne perspektywy badań nad edukacją rodzajową



Tytuł pełny :
Teoretyczne perspektywy badań nad edukacją rodzajową / red. Mariola Chomczyńska-Rubacha
Autorzy :
Chomczyńska-Rubacha, Mariola (1957-2017)
Temat :
Kobieta - antropologia społeczna.
Mężczyzna - antropologia społeczna.
Wydawca :
Łódź : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej
ISBN :
9788374052382
Opis fizyczny :
179, [2] s. : il. ; 24 cm
Rok wydania :
2007
Książka

LDR 00991cam|a2200265#i#4500
001 1291800334472
003 CEN
005 20210303144231.5
008 070924s########pol||||g#|||||000#0|pol#c
020 %a 9788374052382
040 %a CEN %c CEN
044 %a pol
080 %a 316.7-055.1/.2
245 0 0 %a Teoretyczne perspektywy badań nad edukacją rodzajową / %c red. Mariola Chomczyńska-Rubacha.
260 %a Łódź : %b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, %c 2007.
300 %a 179, [2] s. : %b il. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. przy pracach.
650 9 %a Kobieta %x antropologia społeczna.
650 9 %a Mężczyzna %x antropologia społeczna.
653 9 %a Edukacja rodzajowa
700 1 %a Chomczyńska-Rubacha, Mariola %d (1957-2017)
856 4 0 %u https://integro.cen.info.pl/site/recorddetail/1291800334472 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7405-238-2
990 %a #A
999 %b KrGo (24/09/2007) %c KrGo (09/10/2007) %d KrGo (09/10/2007)


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka :
Katalog Biblioteki Pedagogicznej KPCEN we Włocławku
Nr inwentarza :
ks 88717
Sygnatura :
Wyp
Stan fizyczny :
nowa

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies