Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Każdy uczeń może osiągnąć sukces : [książka o tym jak nauczyciel może być współautorem sukcesu ucznia]



LDR 01290nam|a2200325#i#4500
001 1291800067166
003 CEN
005 20220907200223.0
008 070614s2005#######||||g#|||||000#0|pol#c
020 %a 8392234103
035 %a IDWydania41750
040 %a CEN %c CEN
080 %a 371.3
090 %2 CEN %a A
100 1 %a Glasser, William %d (1925-2013)
245 1 0 %a Każdy uczeń może osiągnąć sukces : %b [książka o tym jak nauczyciel może być współautorem sukcesu ucznia] / %c William Glasser, M.D. ; [tł. z jęz. ang. Agnieszka Alster].
260 %a Łódź : %b Pracownia Alternatywnego Wychowania, %c 2005.
300 %a 187 s. ; %c 21 cm.
500 %a Na okł. podtyt.: "Książka o tym jak nauczyciel może być współautorem sukcesu ucznia".
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Uczenie się %x psychologia.
700 1 %a Alster, Agnieszka. %e Tłumaczenie
856 4 0 %u https://integro.cen.info.pl/site/recorddetail/1291800067166 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-922341-0-3
980 %a 371.3
981 1 %a 371.3
990 %a #A
999 %b prolib (13/06/2007 23:51:33) %c adm (22/02/2011 ; 245, 650-, 650+) %d adm (22/02/2011) %r 2005 %c MaSu (07/09/2022 ; 100)


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka :
Katalog Biblioteki Pedagogicznej KPCEN we Włocławku
Nr inwentarza :
ks 86511
Sygnatura :
Wyp
Stan fizyczny :
retro
Biblioteka :
Katalog Biblioteki Pedagogicznej KPCEN we Włocławku
Nr inwentarza :
ks 86512
Sygnatura :
Wyp
Stan fizyczny :
retro

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies